پروژه های رایگان برای دانشجویان

پروژه های رایگان برای دانشجویان


دانلود پروژه دبيرخانه 2 به زبان vb با سورس كامل

Posted: 06 Dec 2009 01:08 AM PST

پاسخ به برخي نظرات :

یکشنبه 15 آذر1388 ساعت: 11:39 توسط:سعید

پاسخ : سلام سعيد جان : داداش شما خيلي لطف داري . راجب پروژه بگو چه پروژه اي مي خواستي . واقعا شرمنده هستم من يكي از هارد هام 2 ماه پيش سوخت با هزار بدبخي فايل هام رو برگردوندم ، حالا باز 3 روز پيش يه هارد ديگم سوخته ، واسه همين خيلي از پروژه هام پاك شده .

یکشنبه 15 آذر1388 ساعت: 7:14 توسط:زائر

پاسخ : سلام زائر عزيز ، ممنون از لطفت ، اشاالله بتونم محبت هاي همه دوستان رو جبران كنم . عيد شما هم مبارك

---------

خوب چند روز قبل خانمي به نام يلدا برامون پروژه دبيرخانه به زبان vb6 ارسال كردن اما ايميلشون رو اشتباه وارد كردن و هيچ توشيحي هم ندادن ، اما پروژه خوبي بايد باشه .

نكته : تا اطلاع ثاوني تمام لينك هاي مستقيم از سرور سايت بسته هستن . از لينك هي غير مستقيم استفاده كنيد .

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب >>>

دانلود پروژه ويرايشگر و طراحي صفحات وب به زبان VB6

Posted: 05 Dec 2009 03:58 AM PST

سلام امروز واقعا حالم گرفتست ، حتما ميگيد چرا ، به دليل اينكه يكي از بازديد كننده ها يك ايميل تشكر فرستادن با مضمون زير :

تيتر : گمشو عوضي

متن داخل ايميل :

میدونم که تو سایت بود اما من یه چیزی دیگه خواسته بودم که زدی زیرش یه سایت کامل با قابلیت آپلود + لوگین + عضویت + فروشگاه + دانلود + تماس با ما + .... که اونی که توی سایت است با اينه که من می خواهم فرق داره
    
    ضد حال زدی
    بی مرام

    نامرد
    از خود راضی
    برو گمشو

ايميل شخص مورد نظر : abdghn@gmail.com

حالا ايشون روز قبل ايميل زده بودن كه من پروژه چي و چي رو مي خوام منم طبق معمول كه براي همه ايميل ميزنم ، يعني واسه همون 70 تا 100 ايميل در روز به ايشون هم گفتم داخل سايت هست ، بگرديد پيدا ميشه .

و خوب اينم جواب منه ، اگه از همون اول اين پروژه ها رو پولي ميزاشتم خيلي بهتر بود ، حداقل ديگه اينجور حرف هايي رو بهم نميزدن ، پروژه هايي رو كه بعضي هاش و با 1000 بدبختي گير آوردم يا حتي خريدم و حالا رايگان در اختيار همه گذاشتم ، اينجوري بايد جوابم رو بديد . البته از هر 1 ميليون نفر يه همچين شخصي پيدا ميشه ، كه اميدوارم روي تربيت خودش تجديد نظر كنه ، اما در روز خيلي از دوستان هم محبت هاشون رو از بنده حقير دريغ نميكنن و ايميل هاي تشكر ميفرستن كه منو خيلي اميدوار به ادامه كار ميكنه . بازم شرمنده همه دوستان هستم اگه كم و كسري وجود داشته .

-----------------

امروز از پروژه هاي ارسالي يك پروژه انتخاب كردم كه علي آقاي نقي زاده كه با پروژه هاي قبلي ايشون آشنا هستيد حتما، برامون ارسال كردن در ضمن ايشون از 4 نفر كه در اين پروژه بهشون كمك كردن خواستن تشكر كنن :(البته اسامي رو به فينگليش براي من فرستادن كه نميدونم درست نوشتم يا نه )

1- محمد معقول - 2- محمد نوروزي - 3- حميد دروخار - 4- احسان بيات

دوستان عزيز براي اين پروژه ها خيلي زحمت كشيده شده اما همونطور كه مشاهده مي كنيد به صورت رايگان در اختيار شما قرار ميگيره ، قصد من از ايجاد و راه اندازي اين سايت ، فقط كوتاه كردن دست كساني هست كه پروژه هاي بسيار پيش پا افتاده رو به قيمت هاي گزاف براي فروش گذاشتن .

ایمیل برنامه نویس : ali.tzd [at] gmail [dot] com

در ضمن براي ارسال پروژه جهت قرار دادن در سايت فقط كافيه از لينك بالا "ارسال پروژه جهت قرار دادن در سايت" و يا ارسال به ايميل خودم vafa2ms [at] gmail [dot] com بفرستين .

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب >>>

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن و فصلنامه هستی

سهراب سپهری از خود تا دیگران

دیدگاه مسعود اسپنتمان درباره فلسفه ارد بزرگ (ایران)