پروژه های رایگان برای دانشجویان

پروژه های رایگان برای دانشجویان


پاسخ به برخي سوالات : 18/10/88

Posted: 07 Jan 2010 10:59 PM PST

سلام

پاسخ به برخي سوالات :

پنجشنبه 17 دی1388 ساعت: 15:43 توسط:دنیا

سوال : بعد از دانلود پروژه ها داخل دلفی باز نمی شن.میشه بگید چطوری بازش کنم؟

پاسخ : سلام ، تمام پروژه هاي دلفي تست شده است ، براي باز كردن فقط كافيه روي فايل اجرايي موجود و يا فايل مربوط به فروم هايي كه ذخيره شده كليك كنيد .

----------------------------

پنجشنبه 17 دی1388 ساعت: 13:52 توسط:پیام

سوال : سلام من یه مشکل دارم برای جستجو کردن دارم ، اگه میشه یه برنامه ساده برای مثال بزارید ممنون

پاسخ : سلام دوست عزيز ، من با الگوريتم برس آشنايي ندارم ، اما از دوستي كه اين الگوريتم رو فرستادن مي خوام يه جستجو ساده تر برامون بفرستن .

----------------------------

چهارشنبه 16 دی1388 ساعت: 23:47 توسط:پویا

سوال : من می خوام برنامه ای بنویسم که با دریافت طول وقطر وارتفاع یک استوانه حجم استوانه رو برام محاسبه
کنه. البته مقداری هم اب در اختیار داریم که اگه حجم اب کمتر یا مساوی حجم استوانه برام محاسبه کنه اب چه اندازه از حجم استوانه رو در برمیگیره و برام چاپ کنه و در غیر اینصورت محاسبات رو انجام نده ممنون میشم کمکم کنید(در ویژوال)

پاسخ : سلام آقا پويا ، با عرض معذرت من با ويژوال آشنايي ندارم ، البته فكر نكنم برنامه سختي باشه ، فقط كافيه راه حل رياضي رو پيدا كني ، كد نويسيش كاري نداره .

----------------------------

چهارشنبه 16 دی1388 ساعت: 23:8 توسط:خوبه

سوال : بابا من این پروژه رو شاید بخوام بدم به استاد نمی تونم اسم سایت شما رو بزنم پایینش .

پاسخ : سلام دوست خوبم ، عزيز من تغيير اسم كه كاري نداره ، يه كم رو پروژه كار كني هم بد نيست ، بزار نمره حلال بشه ، بازم نتونستي پيغام بزار تا پروژه رو به اسم خودت كنم .

----------------------------

چهارشنبه 16 دی1388 ساعت: 22:41 توسط:ايليا مسعودي

سوال : سلام
سايت شما يكي از بهترين سايت ها در زمينه پرو‍ژ هاي برنامه نويسي هست.
اميدوارم بتونيد روز به روز بهترش كنيد.
ميخواستم بگم من چندتا پروژه برنامه نويسي به زبان سي پلاس پلاس دارم كه البته كاملا مال خودم هست اگر قبول ميكنيد براتون بفرستم.
راستي بايد به چه آدرسي بفرستم؟
با تشكر

پاسخ : سلام ايليا جان ، پروژه ها رو مي توني به ايميل خودم به آدرس : vafa2ms [at] gmail [dot] com بفرستي . در ضمن از لطف كه به اين سايت داشتي خيلي سپاس گذارم .

----------------------------

چهارشنبه 16 دی1388 ساعت: 19:54 توسط:ماندانا

سوال : سلام وخسته نباشید به شما
بسیار سایت خوبی است
من که کلی دعاتون کردم خیلی این آخر ترمی بهم کمک کردین

فقط یه مشکلی الان دارم نمی تونم این پروژه های اسمبلی دانلود کنم نمی شه
دقیقا به اینا احتیاج دارم و گرنه این ترم میافتم
می شه کمکم کنید

پاسخ : سلام ماندانا جان ، ممنون از لطف به دريغتون ، اميدوارم بتونم يك گوشه از مشكلات دانشجو هاي عزيز رو كم كنم . لطفا اسم پروژه اسمبلي رو كه مي خواستين در بخش نظرات بگين تا براتون ارسال كنم .

----------------------------

چهارشنبه 16 دی1388 ساعت: 16:14 توسط:علیرضا (ژنتیک و اصلاح نباتات)

سوال : سعید جان سلام. لطفا اگه امکان داره کد قالب وبلاگت رو برام میل کن. البته اگه سفارشی و متعلق به خودته که نه!

پاسخ : سلام عليرضا خان ، كد قالب اختصاصي نيست ، از جايي گرفتم البته خيلي وقت پيش ، فعلا خونه نيستم تا دوشنبه هفته آينده كه رفتم خونه كد اصلي رو برات ميفرستم ، فقط اگه تونستي دوشنبه يك نظر بده كه يادم نره .

----------------------------

سه شنبه 15 دی1388 ساعت: 23:27 توسط:حامد

سوال : بابا خیلی باحالی!
این رسیدگی و پیگیری شما موجب خوشنودی ما کاربران میشه
ولی این سایت شما دلیلش چیه که این قدر خراب میشه در ضمن لطفآ برنامه c#بیشتر بگذارید(سپاسگذارم)

پاسخ : سلام حامد جون ، خيلي خوشحال ميشم وقتي ميبينم شما دوستان عزيز خورسند هستيد . راجب خرابي هاي سايت چند وقت پيش مفصل گفتم اما بازم مختصر ميگم كه اين وب قبلا سايت بود و بعد از 10 بار از صفر شروع كردن و به همين دليل ديدم بهتر روي بلاگفا سوار بشه كه حداقل امنيتش بيشتر بشه ، بعد براي آپلود سرور هاي مختلفي گرفتم و همچنين دومين هاي متعدد به خاطر هملاتي كه از طريق آي پي و دومين به سرور سايت ميشد ( از طرف چه كساني خدا مي دونه ) ، و در آخر هم هر باز با اين نت ديزل ايران دوباره فايل ها رو آپ ميكردم و لينك ها رو تغيير ميدادم اما بعد 2 روز سرور هاردش پاك ميشد ، بهش حمله ميشد و . . . هزار دروغ ديگه و فايل هاي ما پاك ميشد و هيچ كس هم جوابگو نيست ، من دوندم چرا از بين 100 تا سايت كه يه سرور مثلا داره ساپورت ميكنه فقط فايل هاي ما بايد پاك بشه ، به حر حال سرور آخر هم دامين ما رو باز كرد اما فعلا مثل اينكه فايل هاي ما همه پاك شده ، البته دقيق نمي دونم به خاطر اينكه كسي جوابي نميده .

و اين قضيه سر دراز دارد ......

نكته مهم : دوستاني كه پروژه دارن و دوست دارن براي همگان به اشتراك بگذارن و يا براي فروش بزارن ميتونن با ايميل زير مكاتبه كنن : vafa2ms [at] gmail [dot] com

موفق و پيروز باشيد .

برنامه كوله پشتي به زبان c

Posted: 07 Jan 2010 10:41 PM PST

برنامه كوله پشتي به زبان سي كه دوست خوبمون مجتبي رمضاني برامون فرستادن

ايميل برنامه نويس : shadow_mr67 [at] yahoo [dot] com


دانلود در ادامه مطلب با لينك مستقيم >>>

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن و فصلنامه هستی

سهراب سپهری از خود تا دیگران

دیدگاه مسعود اسپنتمان درباره فلسفه ارد بزرگ (ایران)