پروژه های رایگان برای دانشجویان

پروژه های رایگان برای دانشجویان


دانلود پروژه دفترچه تلفن با امکانات خوب به زبان vb6

Posted: 02 Dec 2009 02:47 AM PST

خوب اینم پروژه سومی که علی آقای نقی زاده برای سایت ارسال کردن .

من خودم کار نکردم باهاش چون اصلا vb کار نمی کنم :d . از همه دوستانی که لطف دارن و ایمیل های تشکر می فرستن هم بسیار سپاسگذارم . در ضمن پایگاه داده برنامه هم اکسس هست .

ایمیل برنامه نویس : ali.tzd [at] gmail [dot] com

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب >>>

دانلود پروژه Message Box هوشمند به زبان #C

Posted: 02 Dec 2009 02:38 AM PST

خوب خانم مهتاب هم امروز برامون یک پروژه فرستادن که آماده کردم و می تونید دانلود کنین . من خودم کار نکردم اما واسه بچه های تازه کار خیلی خوبه , امید وارم این رویه ارسال پروژه هم به همین ترتیب ادامه پیدا کنه تا یه جورایی تبادل پروژه بین دوستان بشه .

راستی علی آقا نقی زاده هم یه پروژه VB دیگه برامون ارسال کردن که امروز یا فردا میزارم رو سایت .

تصویر موجود نیست

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب >>>

دانلود پروژه ویرایش کردن تصاویر به زبان VB6 با سورس کامل

Posted: 01 Dec 2009 03:49 AM PST

پاسخ به برخی نظرات :

سه شنبه 10 آذر1388 ساعت: 11:50 توسط:سعید

متن نظر : من به برنامه ضرب اعداد بزرگ 100 رقمی و برنامه حل معادله n مجهولی به روش گاوس جردن نیاز دارم
ممنون

پاسخ : سلام . لینک مورد نظر شما تصحیح شد . در مورد برنامه هم در حال حاضر موجود ندارم اما ممکنه در اون 200 تا پروژه پاسکال که گذاشتم باشه .

--------------

سه شنبه 10 آذر1388 ساعت: 10:41 توسط:جواد

متن نظر : سلام.لطفا آموزش اجرا کردن این پروژه رو تم سایت بزارید.

پاسخ : سلام . شرمنده من منظور شما رو نفهمیدم , لطفا بیشتر شرح بدید .لینک

-------------

خوب علی آقا نقی زاده که دیروز پروژه تاکسی سرویس رو از ایشون گذاشتم امروز یه حال دیگه به بازدید کننده های سایت IT2 دادن و یک پروژه جدید رو هم برای ما فرستادن .

به گفته خودشون پروژه به زبان VB6 و برای ویرایش تصاویر نوشته شده , عکس نفرستادن , منم خودم وی بی کار نکردم که از پروژه عکس بگیرم .

ایمیل برنامه نویس : ali.tzd [at] gmail [dot] com

نکته : در سمت چپ برای اینکه جدیدترین مطالب سایت به ایمیل شما ارسال شود ایمیل خود را وارد کنید , در ضمن این ایمیل توسط گوگل به صورت اتومات در صورت به روز شدن سایت ارسال می شود و هیچ گونه مطلب تبلیغاتی در آن وجود ندارد

تصویر موجود نیست

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب >>>

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن و فصلنامه هستی

سهراب سپهری از خود تا دیگران

دیدگاه مسعود اسپنتمان درباره فلسفه ارد بزرگ (ایران)